e: CONCURS chesterfield

Faceți căutări pe acest blog

VIZITATORI

CCOCNURS

13 septembrie 2015

CONCURS chesterfield

PROMOTIE CHESTERFIELD
CAMPANIA PROMOTIONALA , MERIT SEPTEMBRIE -DECEMBRIE CHESTERFIELD 2015 ESTE ORGANIZATA DE PHILIP MORRIS TRADING SRL .


RECLAMA








Ce trebuie sa faci?
Achizitioneaza cel putin un produs Chesterfield participant la campanie si trimite codul unic inscriptionat pe cupon + codul unic de identificare (format din 5 caractere alfanumerice): prin SMS la 1820 (numar cu tarif normal) si pe www.descopera.co.uk .
Campania promotionala se va desfasura zilnic in  intervalul 00:00:00 - 23:59:59 in  perioada 14 septembrie 2015 - 6 decembrie 2015

PREMIILE CAMPANIEI >> 
11500 PREMII X  VOUCHERE EMAG IN VALOARE DE 20 DE LEI .
12 PREMII   X EXCURSII IN AMSTERDAM . 
1 X SPECIAL CE CONSTA INTR-UN SEJUR DE REVELION IN  ORASUL AMSTERDAM .
Participa la aceasta promotie >>>\
~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~


RECLAMA :









38 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu pot sa introduc nici un cod, de pe vodafone imi spune ca nu am scris bine codul, iar de pe digi imi spune ca numarul nu este bun!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PENTRU PARTICIPAREA PRIN SMS INTRODUCETI CODUL DUPA CUM URMEAZA : CODUL DE PE PACHET SI CODUL PRIMIT DE LA VANZATOR, CODURILE TREBUIE SCRISE LEGAT SI NU TREBUIE SA CONTINA VIRGULE,PUNCTE SAU ALTE CARACTERE.

      Ștergere
  3. Am sunat la ei si am aflat, codul meu de identificare devine activ pe 28 septembrie.
    Are cineva ub cod de identificare activ???

    RăspundețiȘtergere
  4. Dc nu pot sa-mi fac cont ptra a trimite coduri?

    RăspundețiȘtergere
  5. O MARE TEAPA ACEST CONCURS!!!!!!!!! AM INCERCAT SA TRIMIT CODUL DIN PACHET SI CEL DE PE CUPONUL PRIMIT DE LA VANZATOR IN 5 VARIANTE. 1) CODUL DIN PACHET. AM PRIMIT RASPUNS INSTANT CA ESTE GRESIT. 2) CODUL DIN PACHETSI LEGAT CODUL DE LA COMERCIANT. GRESIT 3)CODUL DIN PACHET SI PAUZA APOI CODUL DE LA COMERCIANT. GRESIT 4)CODUL DIN PACHET DIN NOU. GRESIT 5) CODUL DE LA VANZATOR IMEDIAT PRI ALT MESAJ. GRESIT ACUM AM CONTUL BLOCAT. LA INFO IMI SPUNE CA A DOUA VARIANTA AR FI FOST BUNA DOAR CA UNELE CODURI DE LA VANZATORI SUNT VALABILE DUPA 28 SEPT. NESERIOSI. RUSINE PT O FIRMA ASA DE MARE. P. S. LA INFO NU TE LASA SA SPUI NIMIC. VORBESTE PESTE TINE IAR LA FINAL ITI INCHIDE TELEFONUL.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cod de vânzătoare: 9LJHJ

    RăspundețiȘtergere
  7. Concursul? O mare pacaleala! Introduci corect codurile si in cont...ZERO puncte!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fumatoare(cumparatoare) de Chesterfield consacrata.Dupa raul ce ti-l face fumatul,poate ac. concurs ofera o surpriza placuta? Pe ultimul pachet:CHXMC9KPK.Merci!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Fumatoare(cumparatoare) de Chesterfield consacrata.Dupa raul ce ti-l face fumatul,poate ac. concurs ofera o surpriza placuta? Pe ultimul pachet:CHXMC9KPK.Merci!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Concursurile ce sunt organizate de philip morris nu prezinta incredere si sunt prost organizate . Eu am fost un presupus castigator al unei masini dacia logan doar pentru cateva ore din neatentia angajatilor de la aceasta companie

    RăspundețiȘtergere
  11. Acel site nu este bun.. este pentru concursul anterior..

    RăspundețiȘtergere
  12. unde introducem codurile ca nu pot accesa acea pagina!

    RăspundețiȘtergere
  13. DAR CE FAC CA MIE NU MI SE DA NICI UN CUPON?AM NUMAI PACHETELE.CUM POT INTRA IN CONCURS?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Introduceti codurile din interiorul pachetelor pe site-ul concursului!

      Ștergere

Comentariile vor fi publicate doar după moderare. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, sau limbaj licenţios.

CASTIGATORI CAMPANII

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *