e: CONCURS MARLBORO /YOUR-CODE.RO

Faceți căutări pe acest blog

VIZITATORI

CCOCNURS

28 octombrie 2015

CONCURS MARLBORO /YOUR-CODE.RO

CASTIGA 250.000 RON






Achizitioneaza cel putin un produs Marlboro participant la campanie si trimite codul unic inscriptionat pe cupon:
  • prin SMS la 1848 (numar cu tarif normal); 
  • sau pe site ;
Poti castiga  : 

2000 x voucher eMAG de 100 ron, 10 x iPhone 6S + laptop Macbook Air, 1 x 250.000 ron, 8000 x cod campanie, 1 x mini iPAd

Participa Acum La Promotie

~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~


RECLAMA

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




35 de comentarii:

  1. Pentru cei care au nevoie de cod prieten pe care il cere site-ul la crearea contului, il puteti folosi pe asta: JE3RFL (e functional, l-am testat). Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. INSCRIE-TE PE SITE FOLOSIND CODUL PRIETENULUI ::: 9KKFRK .

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am reusit sa castig un voucher si eu! :( , doar un cod bous!

    RăspundețiȘtergere
  4. COD PRIETEN VALID PENTRU INSCRIEREA PE SITE yourcode.ro: J9A3NA

    RăspundețiȘtergere
  5. PRIETENI FOLOSITI ACEST COD>>> 9KKFRK

    RăspundețiȘtergere
  6. PENTRU COD PRIETEN FOLOSITI CU INCREDERE CODUL: H3FXTC

    RăspundețiȘtergere
  7. EU AM FOLOSIT CODUL H3FXTC SI E VALID. IL PUTETI UTILIZA CU INCREDERE!

    RăspundețiȘtergere
  8. PENTRU COD PRIETEN FOLOSITI CU INCREDERE: 4LPFPJ .ESTE VALID SI CU ACESTA AM CASTIGAT UN CARTUS MARLBORO TOUCH 6.LA MINE A FUNCTIONAT.M-AM INSCRIS SI AM SI CASTIGAT.

    RăspundețiȘtergere
  9. DACA VREI SA CASTIGI FOLOSESTE CODUL PRIETEN: H3FXTC. ESTE SIGUR, TE VEI CONVINGE DE ACEST LUCRU! TASTEAZA H3FXTC!

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. nu este bun....ctualul cod unic de identificare este din 5 caractere!

      Ștergere
    2. nu aveti nimeni un cod de identificare?

      Ștergere
  11. Buna ziua ,imi poate da cineva un cod unic de identificare pentru marlboro touch?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai facut rost de un cod de identificare daca da poti sa imi dai si mie?

      Ștergere
    2. Chiar nu are nimeni codul?

      Ștergere
  12. ai facut rost de un cod de identificare daca da poti sa imi dai si mie?

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile vor fi publicate doar după moderare. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, sau limbaj licenţios.

CASTIGATORI CAMPANII

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *