e: MEREU MAI MULT

Faceți căutări pe acest blog

VIZITATORI

CCOCNURS

17 octombrie 2016

MEREU MAI MULT

MEREU MAI MULT
Promotie Pall Mall

“Castiga un Ford Mustang” 
17 Octombrie 2016 – 27 Noiembrie 2016

Campania Pall Mall „Castiga un Ford Mustang” este organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei,
in perioada 17 Octombrie 2016 ora 15:00:00 - 27 Noiembrie 2016 ora 23:59:59, inclusiv (ora Romaniei),
denumita in continuare „Perioada Campaniei”, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.


CUM PARTICIP

Înscrie codurile din pachete pe site sau prin SMS la 1833*.

 Fiecare cod este o șansă la tragerea la sorți pentru marele premiu din 29.11.2016. 
În plus, îți poate aduce pe loc un premiu instant sau premiul zilei. 
Codurile înscrise în perioada 17.10 – 27.11.2016 se transformă în kilometri.
 Kilometrii adunaţi în timpul săptămânii deblochează noi destinaţii. 
Poţi vota în orice moment una din destinaţiile deblocate.
 La finalul călătoriei poţi câştiga prin tragere la sorţi MARELE PREMIU, un Ford Mustang şi echivalentul în carburant al kilometrilor adunaţi.

Marele premiu – un FORD MUSTANG si benzina pentru numarul de kilometri 
Premii zilnice
- in fiecare zi de luni se va acorda cate un CARD CADOU eMAG, in valoare de 1000 lei; 
 - in fiecare zi de marti se va acorda cate o boxa portabila LOGITECH ULTIMATE; 
- in fiecare zi de miercuri se va acorda cate un APPLE WATCH; 
- in fiecare zi de joi se va acorda cate un iPad MINI 4; 
- in fiecare zi de vineri se va acorda cate un iPhone 6s; 
- in fiecare zi de sambata se va acorda cate o camera foto OLYMPUS TOUGH; 
- in fiecare zi de duminica se va acorda cate o trotineta electrica e-TWOW ECO.


Premiul special „PROPUNEREA MEA” – iPhone 6S
Participa la concurs.
~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~
APASATI SI VEDETI SITE-ul COMPLET.
~~~~~~~~



~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~

CAMPANIA S-A INCHEIAT.







58 de comentarii:

  1. Nu mă lasă să intru pe site. Mi se comunica ca parola este incorecta şi ca voi primi un mesaj. Aștept de patru zile. Ce se întâmplă ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se intampla acelasi lucru. Zice ca e parola incorecta si ca voi primi email pentru recuperarea parolei si nu imi vine nici un email.👎

      Ștergere
    2. Nu pot accesa site-ul îmi zică ca adresa de e-mail este incorecta!?????

      Ștergere
    3. De ce nu accepta poate codurile?Imi spune ca a mai fost folosit si eu acuma l-am scos din pachet.V-am crezut mai seriosi.Mai deschid un pachet daca se intampla acelasi lucru santeti neseriosi ca sa nu zic mai urat.

      Ștergere
    4. sunati la infoline pentru detalii! Acesta este numarul : 021/320.40.47 / ORGANIZATORII CONCURSULUI SUNT FOARTE SERIOSI !

      Ștergere
  2. Site-ul NU funcționează

    RăspundețiȘtergere
  3. SITE- UL NU FUNCȚIONEAZĂ

    RăspundețiȘtergere
  4. nu primesc codul de confirmare pt crearea contului

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi spune ca adresa de mail nu este corecta

    RăspundețiȘtergere
  6. La fel îmi arată și mie, parola nu este bună, siteul
    nu funcționează.....

    RăspundețiȘtergere
  7. Am in cod pt in pachiet d Figaro pot sa Io mai revendic

    RăspundețiȘtergere
  8. Dc nu îmi arată câștigătorul mustangului ??tot pe 29 îmi arată de 2zile..îmi arată câștigătorii celorlante premii dar marele premiu nema...Am ceva mk parcursi

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut participanti ai concursului,felicitari castigatorilor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Au aparut noi pachete de țigări tigari cu Cod,cand incepe noua promoție?

    RăspundețiȘtergere
  11. Au aparut noi pachete de țigări tigari cu Cod,cand incepe noua promoție?

    RăspundețiȘtergere
  12. Noul concurs cand incepe?codurile au aparut

    RăspundețiȘtergere
  13. Când începe concursul pe 2017?? Codurile au apărut... răspundeți vă rugăm..

    RăspundețiȘtergere
  14. Când începe concursul, pachetele au coduri de mult timp???

    RăspundețiȘtergere
  15. am strâns pana acm peste 100 coduri pall mall suntem 5 fumători în familie, am facut cont pe www.mereumaimult.ro acum am încercat sa înscriu coduri și spune ca acestea nu sunt valide îmi poate explica cineva de?

    RăspundețiȘtergere
  16. am strâns pana acm peste 100 coduri pall mall suntem 5 fumători în familie, am facut cont pe www.mereumaimult.ro acum am încercat sa înscriu coduri și spune ca acestea nu sunt valide îmi poate explica cineva de?

    RăspundețiȘtergere

Comentariile vor fi publicate doar după moderare. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, sau limbaj licenţios.

CASTIGATORI CAMPANII

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *