e: CONCURS KENT 2017

Faceți căutări pe acest blog

VIZITATORI

CCOCNURS

22 februarie 2017

CONCURS KENT 2017

CONCURS KENT 2017

PARTICIPATI LA CONCURSUL KENT SI PUTETI
CASTIGA:

INSTANT:
Pachete
Brichete anti-vant
 Casti Bluetooth
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SAPTAMANAL
Masina electrica
100% electric. 100% fun. Daca iubesti orasul, vei iubi masina care are ADN 100% urban si design inovator.

Cum castigi premiul saptamanal
Introdu un cod din pachet folosind campul INTRODU COD. 
Fiecare cod pe care il introduci iti aduce sanse in plus la tragerea la sorti pentru premiul saptamanal.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PREMIUL MARE


Participa la concurs


DISTRIBUITI ACEST CONCURS

83 de comentarii:

  1. Ramane acelasi regulament, doar premiile difera, nu se mai cere e/mail si toate cele. Introduc codurile pe format din 2016.

    RăspundețiȘtergere
  2. particip la concurs.....
    cod 1: HN4T97H3PK
    0764 670 812

    RăspundețiȘtergere
  3. Particip poate o sa castig: hmcv8prh7

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut a castigat careva ceva la concursul nou? Asta cu masina electrica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BUNA ZIUA! ACEASTA ESTE PRIMA SAPTAMANA DE CONCURS ! IAR CASTIGATORUL VA FI AFISAT DUPA VALIDAREA ACESTUIA!

      Ștergere
    2. Ma refeream la premiile instant. A castigat cineva vreun pachet ceva? Eu am introdus vreo 20 coduri pana acum si nik. Cred ca nu au dat drumul la premii avand in vedere ca e inceutul campaniei. Oricum e hotie. Am sunat si la ei sa imi dea regulamentul actualizat si au zis ca ma suna. Vrajeala e o saptamana de atunci.

      Ștergere
    3. salut, si eu am intrebat de noul regulament si nimic! am introdus vreo 21 de coduri si tot nimic.

      Ștergere
    4. Nu s-au afisat castigatorii premiului saptmanal nici acum.
      Le-am dat mesaj celor de la kent sa ii intreb cand se afiseaza tragerile la sorti si nimic..cred c e vrajeala asta cu masina electrica...

      Ștergere
  5. E VRAJEALA DOAR CA SA CUMPERI DIN CE IN CE MAI MULT PACHETE SI SA TRIMITI UN COD DEGEABA 0.05 CA SA CASTIGE TOT EI GRUPA LOR DE PRIETENI :)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. A castigat careva premii instant de cand a inceput noul concurs?

    RăspundețiȘtergere
  7. A castigat cineva premii instant de cand a inceput noul concurs?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am bagat 150 de coduri si nu am castigat nici macar un pachet Kent

      Ștergere
    2. nici e nu am castigat nimic, si am introdus multe coduri.

      Ștergere
    3. FUMATI FUMATI FUMATI SI CASTIGATI ...siprochetilor ...Avem de tatiii : cancer, boala, suferinta si o groapa ...astea sunt permiile

      Ștergere
  8. In alte tari este interzis a face campanii de genul cu tigari si alcool...ca la noi la nimeni, oricum premii IOC...

    RăspundețiȘtergere
  9. Jucati si veti castiga sau bai bine datimi mie codurile ca sa castig si cei care au introdus coduri si nu au incredere in concurs nu mai jucati dati codurile mie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu s-a afisat nici macar un castigator al premiului saptamanal.ce vrajeala e asta?

    RăspundețiȘtergere
  11. Particip
    Sper sa am noroc

    RăspundețiȘtergere
  12. CUM BRE NU ATI CISTIGAT NIMIC ? CE EXPERIENTA NU SE PUNE ?

    RăspundețiȘtergere
  13. o pereche de casti si un pachet de tigari din doar 6 coduri

    RăspundețiȘtergere
  14. 3 pachete..un stick de 16 si vreo 4 brichete...din 80 de coduri

    RăspundețiȘtergere
  15. 3 pachete..un stick de 16 si vreo 4 brichete...din 80 de coduri

    RăspundețiȘtergere
  16. Am castigat doua pachete de tigari saptamana trecuta si nu am primit mesajele din cauza ca site-ul e mereu picat.Deci mai bine nu mai puneau iPhone X la concurs ca s-au ingramatit oamenii si a picat site-ul.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile vor fi publicate doar după moderare. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, sau limbaj licenţios.

CASTIGATORI CAMPANII

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *