e: FREEDOM 15

Faceți căutări pe acest blog

VIZITATORI

CCOCNURS

24 septembrie 2015

FREEDOM 15

PROMOTIE TIGARI WINSTON
PREGĂTEȘTE-TE! WINSTON FREEDOM ISLAND REVINE!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RECLama:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PREMII :



Te așteaptă un premiu pe minut, un premiu pe zi la alegere, dar și un party memorabil pe o insulă din Oceanul Indian.an


Păstrează talonul din interiorul pachetului pentru validarea premiilor. 
Promoția se desfășoară în perioada 28.09.–22.11.15 și se adresează consumatorilor fumători cu vârsta peste 18 ani.
 Valoarea totală minimă a premiilor este 1.263.350 lei (TVA inclus). Numărul total de premii este de 80.697: 80.640 din categoria “un premiu pe minut”, acordate instant; 56 din categoria “un premiu pe zi”: 25 Smartphone-uri Samsung Galaxy S6, 20 laptopuri-tabletă 2 în 1, 11 camere foto DSLR, acordate în funcție de opțiunea consumatorului (în limita stocului disponibil), prin tragere la sorți după finalizarea unei experiențe pe website; 1 premiu constând într-o excursie pe o insulă din Oceanul Indian (1 câștigător și 1 însoțitor) acordat prin tragere la sorți, după finalizarea unei experiențe pentru fiecare săptămână, pe website. 
Regulamentul de participare/desfășurare este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant la 021.528.2196 (tarif normal, L-V 9:00-18:00) sau pe www.freedom15.ro. 
Tarif normal pentru SMS la 1896. Imaginile sunt cu titlu de prezentare.

Participa la acest concurs ;
~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~

RECLAMA :





RECLAMA


.

57 de comentarii:

  1. Am primit un mesaj in care ma anunta ca castigat un mp3 player.

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost sunat si anuntat ca am castigat un s6 .:)

    RăspundețiȘtergere
  3. de o saptamana astept castle!:(

    RăspundețiȘtergere
  4. imi spune cineva unde si cum introduc codurile din pachetele de tigari? mersi mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SALUT! INTRA PE PAGINA FREEDOM15.RO PENTRU A INTRODUCE CODURILE DE PE PACHETELE PARTICIPANTE SAU LE POTI TRIMITE PRIN SMS LA NR 1896

      Ștergere
  5. am castigat un laptop in primele zile , si nici acum nu a ajuns! oare este vrajeala?

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am castigat un mp3 si nici acum nu l-am primit! si din cate am inteles in maxim 30 de zile il primim! oare o fi teapa? :(

    RăspundețiȘtergere
  8. am introdus peste 46 de coduri.este teapa un concurs de cacat prostiti
    lumea cu televizoru

    RăspundețiȘtergere
  9. am introdus 46 de coduri este teapa prostiti lumea cu televizoru

    RăspundețiȘtergere
  10. am introdus peste 40 de coduri si mintiti lumea cu televizoru

    RăspundețiȘtergere
  11. salut , am castigat un laptop si azi lam primit , este chiar pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  12. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=926612974053232&set=pcb.926613104053219&type=3&theater

    RăspundețiȘtergere
  13. Fraudare sau favoritism in campania Freedom15,unde poti debloca sute(mii) de experiente zilnic fara a introduce vreun cod valid???Dovezi cu screenshot-uri unde poti avea cate 100 de sanse zilnic la extragere!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Poti inregistra sute de sanse zilnic!!! Am raportat problema de nenumarate ori,fara raspuns de la contact@freedom15.ro,asa ca...spor la sanse!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Distribuiti !!!! Mai sunt tablete si aparate foto !

    RăspundețiȘtergere

Comentariile vor fi publicate doar după moderare. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, sau limbaj licenţios.

CASTIGATORI CAMPANII

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *